Zpět

8. 7. 2021

prototyp nového soutěžního vozu

Puma Rally1 je poháněna nabíjecím hybridním ústrojím a v závodním nasazení bude od příštího roku používat výhradně udržitelné nefosilní palivo.


Hybridní soustava Pumy Rally1 funguje na podobném principu jako ve standardním voze Puma EcoBoost Hybrid. Zachycuje energii, která při brzdění nebo jízdě setrvačností jinak přichází nazmar, a ukládá ji do akumulátoru. Z něj je potom napájen elektromotor, který podle potřeby pomáhá snižovat spotřebu paliva nebo zlepšit jízdní výkony vozu. V případě Pumy Rally1 bude řidič moci opakovaně využít dodatečný výkon až 100 kW, vždy po dobu maximálně tří sekund.


Stejně jako v případě nabíjecího plug-in hybridního pohonu například Kugy Plug-In Hybrid lze akumulátor mezi rychlostními zkouškami dobíjet z externího zdroje, což trvá přibližně 25 minut. Hybridní soustava váží 95 kg. Je chlazena vzduchem i kapalinou a uložena v balistickém pouzdru, které odolá extrémnímu přetížení i nárazům v případě nehody.

| prototyp nového soutěžního vozu
Zavolat
zpět
Tato stránka používá cookies

Tato stránka používá cookies, které slouží pro zlepšení uživatelského zážitku, k analytice i cílení reklamy.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.